Subject: FW: TÕRTKS muutmise seaduse eelnõu (EL piiravate meetmete direktiiv)
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 11:03:42 +0200

From: Kai-Karmen Koger <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 19, 2024 4:13 PM
To: Kohtud info <[email-masked]>
Subject: FW: TÕRTKS muutmise seaduse eelnõu (EL piiravate meetmete 
direktiiv)

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 19, 2024 3:52 PM
To: Kohtud info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kohtud info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Talhk info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu HK Tartuhk info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kohtud info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tarturk info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kohtud info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Finantsinspektsioon <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; Eesti Meediaettevõtete Liit (EML) 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ 
Korruptsioonivaba Eesti <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Pangaliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti tööandjate Keskliit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: TÕRTKS muutmise seaduse eelnõu (EL piiravate meetmete direktiiv)

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.
Ootame tagasisidet 15.01.2025, link EIS-i
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/20f37f57-93a8-4de8-89f1-6bb07b8069d6

Pealkiri: TÕRTKS muutmise seaduse eelnõu (EL piiravate meetmete direktiiv)

Registreerimise kuupäev: 19.12.2024

Registreerimise number: 8-1/8915-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee